Oosterberg
gelooft dat grootschaligheid wel degelijk samen kan gaan met persoonlijk contact en flexibiliteit. We investeren in relaties en brengen daarmee de wensen en behoeften van de markt in kaart. Onze producten en diensten passen we daarop aan. Het succes van Oosterberg is nauw verbonden met het succes van onze klanten en leveranciers, daar zijn we van overtuigd. Wederzijdse afhankelijkheid zien wij als kracht die we willen omarmen en ten volle benutten. Dit is essentieel voor het voortbestaan van ons allen op de lange termijn.
Van Piano en orgel
In 1893 startte de eerste generatie Oosterberg een piano- en orgelhandel in Zutphen. In de jaren ’20 werd Oosterberg distributeur van Philips en breidde de handel zich uit naar radio’s, televisies en huishoudelijke apparatuur.
Naar installatiemateriaal
Het specialisme elektrotechniek ontstond in de jaren ‘70, toen installatiematerialen aan het assortiment werden toegevoegd. Halverwege de jaren ‘80 veranderde de strategie van Oosterberg, waarin zij zich exclusief bezig ging houden met elektrotechniek en de opmars voor het huidige succes begon.
Marleen Vloedgraven-Vos
Directeur P&O
Peter-Jan Ruiter
Facilitair Coördinator
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.